Pokaż/Ukryj opcje strony

Nauki w symulacji ciąg dalszy

data publikacji: 19 Stycznia 2011

autor: NBPortal.pl

Tym razem z zalet nauki skutecznego zarządzania w wirtualnej rzeczywistości korzysta już tylko 150 wyselekcjonowanych zespołów. Rozpoczął się II etap konkursu GMC Poland.

Global Management Challenge to największa na świecie symulacja biznesowa przeznaczona dla reprezentantów firm oraz studentów. Program w formie konkursu jest realizowany w 40 krajach. W Polsce trwa XI edycja. Uczestniczące zespoły (3-5 osób) przejmują na siebie obowiązki menedżerów zarządzających w międzynarodowych przedsiębiorstwach. Dzięki wnikliwej analizie scenariusza, a następnie wyników po kolejnych etapach, gracze uczą się w praktyce, jakie reakcje mogą wywoływać poszczególne decyzje biznesowe, zarówno na poziomie strategicznym jak i operacyjnym.

Na początku XI polskiej edycji konkursu GMC, w listopadzie 2010 r., do rywalizacji przystąpiło ponad 3000 osób w 600 zespołach. Analitycy, finansiści, marketingowcy, doświadczeni menedżerowie i mniej doświadczeni, ale za to wysoce zmotywowani i ambitni studenci. Ich celem było zarządzanie wirtualnym przedsiębiorstwem tak, aby wzrastająca wartości i zyski pociągnęły za sobą wzrost cen akcji spółki na giełdzie. Drużyny, podejmując decyzje na kolejne kwartały, realizowały strategie rozwoju poszukując skutecznej drogi do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej.

Drugi etap konkursu rozpoczął się 10 stycznia. Konkurs zakończy się finałem w marcu 2011 r. Na najlepszą drużynę czekają atrakcyjne nagrody, w tym udział w finale międzynarodowym w Makao, studia podyplomowe oraz bilety lotnicze na Maderę.

Więcej informacji na www.gmcpoland.pl.