Pokaż/Ukryj opcje strony

Menedżerowie i studenci w finale konkursu GMC 2010!

data publikacji: 23 Marca 2011

autor: NBPortal.pl

W finale spotkają się osoby, które przez ostatnie miesiące najefektywniej zarządzały swoimi firmami w biznesowej symulacji Global Management Challenge. 28 marca 2011 r., pracownicy firm i studenci będą rywalizować w ostatnim etapie XI edycji konkursu w Polsce.

Global Management Challenge to największa na świecie symulacja biznesowa, w której 3-5 – osobowe zespoły przyjmują rolę zarządów wirtualnych firm. Uczestnicy stają się odpowiedzialni za funkcjonowanie wszystkich obszarów przedsiębiorstwa. Celem jest osiągnięcie najwyższych cen akcji na wirtualnej giełdzie. W październiku 2010 roku w Polsce rozpoczęła się XI edycja konkursu, w której wystartowało 600 drużyn reprezentujących firmy oraz uczelnie z całego kraju. Po trzech etapach, przeprowadzonych on-line, do ścisłego finału awansowało 6 drużyn. Najlepsza z nich, będzie reprezentowała Polskę na Międzynarodowych Finałach GMC w kwietniu w Makao.

Finał z pewnością będzie wyjątkowo emocjonujący, zwłaszcza, że w tej rundzie rywalizować będą trzy zespoły studenckie oraz trzy zespoły firmowe. Studenci reprezentują Szkołę Główną Handlową, Uniwersytet Warszawski oraz Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny. Zespoły firmowe tworzą przedstawiciele jednego ze Sponsorów Generalnych GMC 2010 – pracownicy Grupy TP.

W finale zadaniem uczestników będzie przygotowanie strategii rozwoju firmy przedstawionej w scenariuszu symulacji GMC. Zespoły będą podejmować szereg strategicznych decyzji dotyczących swojej firmy m.in. produkcji, finansów, sprzedaży, zatrudnienia, inwestycji i wielu innych. Uroczyste ogłoszenie wyników nastąpi podczas gali na Sali Notowań Giełdy Papierów Wartościowych. Nagrody wręczą finalistom przedstawiciele Sponsorów i Partnerów GMC 2010 oraz reprezentanci Honorowej Kapituły Konkursu.

Zespół, którego firma osiągnie najwyższą cenę akcji, będzie reprezentował Polskę na finale międzynarodowym w Makao, rywalizując z 32 drużynami z całego świata.

Finałowy konkurs GMC Poland 2010 jest dofinansowany ze środków Narodowego Banku Polskiego, patrona honorowego konkursu.

Więcej informacji: www.gmcpoland.pl