Pokaż/Ukryj opcje strony

Przedsiębiorczość – pierwszy milion

Głównym celem projektu realizowanego we współpracy z Newsweek Polska jest promowanie przedsiębiorczości w Polsce poprzez podniesienia wiedzy Polaków o możliwościach stworzenia i rozwoju własnego przedsiębiorstwa. W cyklu o charakterze poradnikowym będziemy wskazywać plusy i minusy bycia swoim własnym szefem oraz uprzedzać o pułapkach prawnych i ekonomicznych, które czekają na młodego przedsiębiorcę.

Każda z publikacji cyklu skierowana będzie do ludzi zainteresowanych tematyką biznesową i ekonomiczną oraz rozważających założenie własnej firmy jako jedną z opcji rozwoju własnej kariery zawodowej. Cykl będzie skierowany także do osób, które posiadają już własną działalność gospodarczą – ale pragną uzyskać dodatkowe informacje na temat ulepszenia funkcjonowania własnej firmy. Czytelnicy Newsweek’a otrzymają bibliotekę 10 dodatków, które będą stanowić wartość poradnikową.

Ostatnio ogłoszone dane z Głównego Urzędu Statystycznego na temat rejestrowania działalności gospodarczej pokazują, że liczba Polaków, którzy założyli własną działalność znacznie wzrosła w ciągu ostatnich lat. Świadczy to o dobrych warunkach do rozwoju przedsiębiorczości w Polsce. Jest ogromna rzesza ludzi, którzy noszą się z zamiarem założenia własnej firmy i poszukują informacji na ten temat. Chcemy wesprzeć ich w tych poszukiwaniach, dlatego cykl dodatków będzie miał charakter poradnikowy z elementami edukacyjnymi.

Każdy z dodatków będzie poświęcony poszczególnym etapom tworzenia i funkcjonowania młodej firmy, a także analizie sytuacji gospodarczej i prawnej, w jakiej firmy muszą działać.

Dziennikarze Newsweeka przystępnym językiem tłumaczyć będą skomplikowane mechanizmy prowadzenia własnej firmy.

Publikacje można również znaleźć na stronie www.newsweek.pl